luni, 8 octombrie 2007

Sambata

Sambata este ziua in care merg in Carrefour la cumparaturi. Cum magazinul in timpul zilelor lucratoare este deschis doar intre 8am-8pm e mai greu sa ajung acolo si sa si-mi fac cumparaturile fara sa fiu pe fuga. Sambata e deschis pana seara deci numa bine. Dezavantajul desigur este ca toata lumea merge Sambata, deci e un pic aglomerat, dar cu un cosuletz mic nu sunt progleme a ma strecura printe gloata. Cumparaturile nu sunt usor de facut dureaza o perioada pentru ca multe lucruri nu sunt trecute in engleza, iar in greaca incerc sa descifrez ceva, plus pozele colorate de pe ambalaje :), dar de multe ori raman nedumerit. Cum nici acasa nu prea mergeam la cumparaturi, pt mancare in special, chestia devine si mai serioasa. Dar experimentez in fiecare saptamana ceva, plus ca inca nu am murit de foame. Din pacate de cand cu bicicleta si rucsacu multe lucruri nu pot sa iau pentru ca nu am cum le duce acasa deci trebuie sa ma gandesc si mai bine ce sa iau, care e prioritatea. Ce e mai ieftin iau de aici iar ce nu e prea scump iau de pe langa alimentarele de langa mine. Mai ales ca Carrefour e si pe deal si nu tocmai aproape...
Acuma vro doua saptamani am vazut si o persoana cunoscuta, dar nu stiam de unde. Ma gandeam de unde il cunosc eu pe baiatul asta? Vorbea romaneste lucru care iti atrage atentia, chiar daca romana se aude destul de des si la aprox 1200km distanta. (Suntem peste tot).Si dupa vro 2 minute de holbat mi-am amintit. Era fotbalistul ADRIAN IENCSI. Era si el acolo cu sotia la cumparaturi. Mi-a trecut prin minte sa-l salut , poate chiar un autograf dar nu prea sunt mare fan Adrian Iencsi si nici de autografuri. Daca era Mutu...

Niciun comentariu: