vineri, 7 septembrie 2007

Drumul spre Cipru

Drumul pana in Limassol a decurs fara probleme, firma organizand totul foarte bine, de la transport pana la cazare. Primul zbor cu avionul mi s-a parut forte interesant, simteam cum inima imi bate mai tare la decolare dar nu imi era frica..zambeam, imi placea la nebunie. Am simtit unele ameteli la viraje mai stranse dar nimic periculos, doar o senzatie mai ciudata. Din pacata zborul a fost dupa ora 21.30 si era intuneric, nu prea am vazut multe din avion
chiar daca cerusem loc langa geam. Cateva orase din turcia de unde se vedeau luminile insa la 850km la ora si 11km altitudine treceam repede peste ele. Frumos a fost cand am ajuns la Larnaca la o atitudine de 2-3km orasaul ilumninat era foarte frumos. Cel mai rau mi s-a parut ca nu am vazut marea de sus..sper ca la revenire zborul sa fie ziua. Duce un pic de asteptare dupa bagaje am iesit din aeroport si acolo era un domn cu o pancarda pe care scria numele meu. L-am salutat, vorbea ceva englezesta dar il intelegeam greu. Taxiul era un super Mercedes, distanta de 66km pana la Limassol cu 140km/h pe autostrada( viteza legala 100km/h) a durat aprox o ora. Locul unde sunt deocamdata cazat este un complex cu mai multe case de doua etaje construite in jurul unei piscine, foarte frumos. Fiecare etaj este o locuinte cu un dormitor, o baje ok, si un living combinat cu bucatarie. Spatios si frumos, as putea sa stau aici mult si bine..De maine o sa vizitez orasul...

Un comentariu:

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.