miercuri, 19 septembrie 2007

Gasirea locuintei

Inca din prima saptamana m-am intalnit cu agentul imobilara, o fata tanara dupa prima impresia, nu chiar asa dupa a doua. Nascuta in Cipru a facut un an in Anglia la facultate; pe langa un bar si alte cateva afaceri minuscule avea si aceasta agentie imobiliara. Foarte draguta, mi-a desenat o multime de harti unde se afla magazine si alte locuri importante. Dupa ce mi-a aratat cateva apartamente nemobilate la inceput, dupa cateva zile mi-a aratat doua foarte bune in zona unde vroiam eu, zona turist. Unul dintre apartemente era doar o garsoniera, nemobilata complet, cu piscina si relativ aproape de plaja. A doua era un apartament cu o un dormitor, exact pe malul marii cu piscina si asta. Desigur ultima era mai scumpa, dar dupa multe framantari si calcule si toate cele, m-am decis. Am ales apartamentul mai mare. Odata traiesti in viata.
Saptamana a doua am si semnat actele, totusi avansul pe o luna plus inca una garantie m-a cam
lasat fara bani, a trebuit sa cer is avans dupa prima saptama dar mai incolo o sa fie mai bine.
Mi-a parut rau ca trebuia sa plec din Santa Maria, hotelul unde eram cazat, dar era timpul sa
ma acomodez in noua locuinta. La a doua vedere si spre suprinderea mea, apartamentul era totusi murdar,sincer ma asteptam sa il gasesc curat. Dupa prima noapte am aflat ca zona este si foarte zgomotoasa, dar cu timpul spar sa ma obisnuiesc. Dupa o aprovizionare calumea cu detergenti si alte chemicale de curatzat m-am apucat sa curat baia si bucataria, restul urmaeaza zilele urmatoare...

Un comentariu:

Unknown spunea...

Weeeee, ce fain, visul oricarui burlac, totusi partea cu curatenia mi se pare cam exagerat da asta este :)

Pana acum totu pare super, daca se sfarseste super atunci pare a fi un vis.