vineri, 14 septembrie 2007

Prima zi in Cipru

Chiar daca ieri noapte m-am culcat la 2 dupa drumul foarte lung, nu am putut dormi mai mult de 4 ore. Eram nerabdator sa vizitez orasul pe care ieri noapte l-am vazut doar in negru. Nu era nimeni pe strada la ora 7, doar cateva masini pierdute si niste biciclisti.Am gasit repede drumul principal, paralel cu malul marii, si am luat o in sus dupa aia in jos, dar toate magazinele inchise, nu prea era mare lucru de vazut, in afara de Marea Mediterana pe care am gasit o relativ usor. Era frumosa privelistea dimineatza , dar plaja putin murdara spre surprinderea mea.
Dupa un mic dejun copios, m-am intalnit cu Mihalis , care mi-a predat masina pe care urma sa o folosesc pentru urmatoarele 2 saptamani. Am ramas putin surprins cand am vazut in fata mea un Mitshubishi Lancer, de o culoare albastra inchis(navy blue), frumoasa si destul de mare pentru mine, care am condus doar "masinute". Nerabdator sa o incerc din prima zi am facut cateva ture dar din pacata la parcarea subterana la o curba aproape imposibila am zgariat-o un pic. Nu eram obisnuit cu asa limuzina, extremitatile erau mai incolo decat imi imaginam eu. Nimic serios insa, trebuie sa te uiti de aproape ca sa observi, singuru meu gand este ce va fi daca va observa omul de la care am inchirat masina, sa nu cumva sa trebuie sa platesc. Vom vedea peste 2 saptamani..
Dupa cateva ture in piscina din fatza casei, cu o temperatura absolut perfecta si a apei si a aerului, spre seara am iesit iarasi la plimbare. Acum era total altfel. Parca zona turistirol(unde eram si eu cazat) acuma s-ar fi trezit la viata. Terase, baruri, discoteci, iar lumea umbla in siruri. Viata de noapte din belsug... asa mai merge

Niciun comentariu: