vineri, 7 decembrie 2007

Happy Mos Mikulas


Si? Ati fost cuminti anu asta? A venit mosu pe la voi? Sau a venit dar ati patit ca in imagine? Oricum va urez Happy Mos Mikulas, daca e la anu paote primiti mai mult, sau dupa caz mai putin :)). Aaa, si ce am primit eu? Pai un Ferrari, jumatate din Cipru, o vila cu un harem, o Ciocolata Milka si un suc de morcovi, mere si alte chestii bogat in vitamina A,C si E. (De fapt doar doua dintre toate cele, ghici care). A si de la cine? Cum de la cine? Pai de la Mosu, sau Santa, sau Mikulas. Si cine e ala? Sincer habar nam. Daca ala in rosu cu burta super mare,nasu rosu de frig si umbla cu reni e mos Craciun atunci cum arata Mos Mikulas? Sunt aceiasi persoana? Sunt frati , sau unu lucreaza in schimbu unu si celelalt in doi? Inca de mic il urmaresc pe nenorocit sa aflu cine e, imi amintesc ca puneam capcane in cizmulitze ca sa-l prind in plina infractiune, dar normal ca inainte le povesteam parintilor , copil fraier ce mai.. Si credeti ca l-am prins?
Si de ce e gras? Ca doar asa ni-l imaginam nu? Eu cred ca mananca taote dulcurile care nu mai ajung la copii(Toti suntem copii) care nu au fost cuminti. Si baga si baga in el pana isi face burta megamare si doar 12 reni pot sa-l mai care , cum il ridica nush...
Anu asta am stat de paza sa-l prind pe nenorocit. Urmand lectiile invatate de la trupele commando(doar discovery), ca sa ma camuflez m-am deghizat in..palmier. Costum maro parul dat cu gel si vopsit in verde, si cu niste portocale ca sa-l nimeresc pe nenorocit cand zboara pe cer. Dar s-a speriat probabil ca nu a mai avut curajul sa apara...Dar la anul tot te voi prinde...
Si pentru ca nu a mai venit, m-am dus sa-mi iau o ciocolata Milka si un suc(da , ati ghicit) cu vitamina A, C si E..

Happy Mos Mikulas

Un comentariu:

Lulutz spunea...

Ha haa, eu cred ca vezi problema dintr-un punct de vedere gresit! Vezi tu, daca il astepti pe Mikulas langa papuci gata sa te stropsesti la el, asta inseamna ca esti copil rau. Deci din start nu o sa vina. Eu as sugera o strategie de genul Pretend and Act- te faci ca nu-l astepti si cand apare atunci sari pe el cu portocale...