vineri, 30 noiembrie 2007

Sfarsit de noiembrie

Luna asta nu am avut chef/inspiratie sa scriu prea mult poate si din pana de subiecte, voi incerca sa scriu un scurt rezumat.
Vremea s-a racorit simtitor, cred ca a venit iarna sau toamna, acest concept este dat peste cap aici. Obisnuit cu temperaturi mai scazute i-as zice toamna usoara, purtand pantaloni lungi si un pulovar spre seara, ziua e ralativ ok. Mi se pare amuzant cand vad ciprioti cu geaca de iarna ,cateodata si cu caciula, de parca ar fi minus cateva grade.
Acum uitandu-ma pe geam vad doar o mare si un albastru gri, parca este o poza alb-negru, exceptand valurile un pic mai agitate.
Am trecut si pe oficiul de imigrari pentru harti, trebuie sa merg inapoi prin ianuarie.
Cred ca am inceput sa numar timpul nu in zile sau luni, ci in salari . Nu ca as fi devenit obsedat de bani, dar nu am venit aici doar sa lucrez, iar pentru altele ai nevoie si de bani. Nu am de facut sa fiu rabdator. Intre timp m-am reapucat si de greaca, cred ca totusi imi va fi de folos, chiar daca pana acum m-am descurcat in engleza is limbajul semnelor :)

Ia Sas

Niciun comentariu: