luni, 7 ianuarie 2008

2 saptamani

Iata au trecut si aceste 2 saptamani de vacanta pe care le-am petrecut acasa in Romania. Pacat ca a trecut asa de repede, ca intotdeauna vacanta s-ar fi putut prelungi macar cu o saptamana, nu m-as fi suparat. Oricum au fost doua saptamani foarte frumoase pe care le-am petrecut cu familia si cu prietenii. Am incercat sa ma intalnesc cu voi toti, cu unii am reusit cu altii mai greu, am incercat sa beau o bere cel putin cu fiecare dintre voi, credeti-ma chiar m-am straduit :) dar timpul in special si stomacul nu mi-au permis sa fac tot ce mi-am propus. Poate data viitoare... Acuma ma simt ca la o clinica de reabilitare, dupa 2 saptamani de hac, party , tzigari etc , cu ceaiuri , sucuri naturale si drumuri pe bicicleta. Hy everybody my name is Zsolt and I am an alcoholic, stopped drinking 3 days ago...:)) . As putea da vina pe sociatate, anturaj chestii dar primul pas spre recuperare este sa-mi admit vina..:))).
Drumul inapoi a fost ok, am inghetzat un pic (sau paote mai mult), m-am descurcat si prin Bucuresti cu metroul , trolebuzele, fiind a doua oara prin Bucuresti. La aeroport am fost abordat de doua fufe (nici acum nu sunt 100% ca nu erau prostituate ) sa mergem impreuna ca aveau bagaje prea multe, iar eu aveam doar unul mai micut. Am zis ok dar nici nu banuiam ca o sa fie asa de complicat. Am ajuns sa ne certam cu personalu, ca suntem impreuna ca asa am mai calatorit etc.. pana la urma am reusit. La un moment dat era sa dau inapoi dar s-a rezolvat. Tot au platit niste taxe pentru kilogramele in plus. La un moment dat le ziceau la astia ca au chilotzei si chestii impreuna nu pot acum sa le separe..:)) Amuzant asa. L-au vrajit si pe ala cu bagajele de mana ca aveau inca o geanta plina cu mancare imi povesteau dupa toata situatia. Cam atat despre calatorie, dupa toate agitatia de drum nici nu am observat ca ma doare gatul si mi-e foarte frig..adica nu am scapat de raceala in aceste doua saptamani. Nici nu e de mirare dupa toti pupiceii, schimburile de pahare si alte chestii :)) . Asa ca acum beau ceai dupa ceai si sunt imbracat din cap pana in picioare ca toti ciprioti. Plus in casa nu am mancare si nu prea am chef de cumparaturi.
Aici ma asteptam la mai cald, noaptea era +6 C, ziua e mai ok(+17 C :D), dar poate mi-e frig mie de la raceala..

See you next time, data viitoare o facem si mai lata...

Niciun comentariu: