luni, 28 ianuarie 2008

Ian 28

Nimic mai interesant in ultimele zile, doar chestii de toate zilele. Astept sa treaca ianuarie si in special februarie.. de ce? Pai ca sa fie martie normal..:)) Nu, dar am planificat sa-mi iau motor la inceputul lunii martie, sper sa economisesc ceva bani pana atunci, plus cu ceva imprumut - de unde?,vad eu - sa si reusesc. Pe zi ce trece sunt tot mai hotarat, e foarte naspa sa stai acasa de multe ori ca ai doar bicicleta..cand exista o multime de locuri de vazut. Degeaba merg pe bicicleta langa masini si fac brum brum burm, parca nu e la fel... Ce model/tip inca nu stiu, imi doresc sport/speed dar astia cativa colegii care au motor, imi recomanda altceva pentru inceput, uni chiar deloc ca e periculos, ca nu stiu ce...fuck it, traiesti o data, daca imi era frica stateam acasa sub fusta mamei si mancam prajituri cu laptic. Nu ca nu ar fi fost bune, dar... In principiu iau ziare cu anunturi , ma uit la preturi sa fiu la curent , dar deocamdata doar atat.
De cateva zile nu-mi mai merge nici cablul calumea, oricum nu ma uit prea mult, doar in timp ce mai mananc. Interesant este ca merg doar cateva canale , normal alea la care nu m-as uita, asa ca am luat cateva filme de pe Internet si m-am uitat la alea. Am vazut si faimosul 4 luni 3sapt si 2 zile. Chiar daca eram mic cand s-au intamplat toate alea, si am incercat sa ma uit cu detasare, am ramas totusi cu o stare ciudata dupa film. Din pacate cam asta a fost in Romania, dar cel mai rau este ca urmarand imaginile cu locurile, multe nu s-au schimbat , sunt tot la fel si acum...Dar suntem pe drumul cel bun, zic eu, sau doar sper?

PS: Nu inteleg de ce aia bruneta a fost mediatizata/nominalizata/premiata? cand aia blonda a facut tot filmul in 4 luni 3sapt.. !?!?!?

Niciun comentariu: