luni, 1 decembrie 2008

Mos Niculae este comunist...

Salutare natiune, cum ar zice Andrei Gheorghe. Am cam disparut o vreme din peisaj, din motive variate si mai mult sau mai putin importante, dar alta data despre aceste lucruri. Spre norocul meu, talentul de blogare inca il am deci nu va faceti griji :))
Intre timp am aflat de ce nu a venit Mos Niculae/Mikulas prin Cipru anul trecut. Din simplul motiv ca e prea cald aici in blana lui rosie, el e gras si nu suporta caldurile. Cum locuieste in Polul Nord, e obisnuit cu temperaturi scazute, cu zapada, frigul... de aia si vine doar iarna, iar tarile mai putin friguroase sa le zicem, sunt ocolite cu cea mai mare obraznicie. E bulangiu ce mai ! Bine ca stiu de acum, si nu mai stau sa-l astept ca fraieru .
Am vazut prin ziarele online ca au fost alegerile. Sper ca ati fost si ati votat ca cetateni cinstiti si platitori de taxe ce sunteti. Chiar daca era si in Limassol o cabina de votare, destul de aproape de locul de munca, sincer imi era lene sa ma duc duminica sa votez. Chiar daca nu stiam ce partide candideaza, ce senatori, tot aia era. La mine votarea merge usor, imi votez semenii doar pentru a primi procentul necesar accederii lor in parlament, din simplul motiv de a nu fi externat precum evreii de catre oameni ca Funar sau Vadim. Apropo de subiect, Mos Niculae/Mikulas este comunist daca este imbracat in rosu?
Pentru cei nestiutori voi veni acasa in perioada dec 17 - ian 19, sper sa ne vedem si sa bem o bere, un vin sau ce o fi.

Salutare natiune.

Niciun comentariu: