luni, 24 septembrie 2007

De la mitsubishi la...bicicleta Delta

Stiind ca se apropie termenul limita de 2 saptamani cand trebuia sa inapoiez masina am cautat magazinul recomandat de un coleg unde se gasesc biciclete bune si la preturi accesibile. Patronul era un nene mai batranel, foarte prietenos si se pricepea la biciclete. Chiar daca vorbea engleza nu am inteles tot te zice , dar ne-am inteles. Dupa sfaturile lui (chiar daca stiam ca incerca sa vanda ce are mai scump, dar totusi cu un sambure de adevar) am luat o bicicleta una mai buna, nu chinezeasca, care sper eu sa ma tina cat am nevoie fara plimbari frecvente la service. M-a costat in jur de 100 lire cu sistem antifurt, dar nu aveam de ales, 5.5 km dus plus 5.5km inapoi de la munca pe jos in fiecare zi nu mi se pare foarte placut. E placut sa te plimbi, mai ales cand ai peisaju care il ai, dar nici chiar asa.
Duminica cu putine emotii m-am intalnit cu Mihalis sa innapoiez masina. Zgarietura era totusi mica, nu putea observa fara o inspectie foarte temeinica si cum mai erau si dinainte altele oare tinea minte? Dar el atat m-a intrebat, masina e ok? Eu incercand sa ascund orice expresie a fetei care ma putea trada am raspuns un "ye" hotarat. Si asta a fost totul.
Imi parea rau ca ramaneam fara masina,dupa cele 2 saptamani m-am obisnuit foarte mult cu ea, dar si cu condusul pe partea stanga. Sincer parca mai bine schimbi cu stanga iar volanul il tii cu dreapta, parca e mai natural pentru dreptaci. O sa scriu la minister sa schimbe si in Romania.. :)

Niciun comentariu: