luni, 8 octombrie 2007

Si a trecut deja o luna

Nici nu am observat cand, dar luna a trecut. Parca ieri eram in avion spre Larnaca, cu intrebarea ore cum va fi acolo. Dupa ce am inceput sa lucrez (inca destul de lejer totusi) timpul s-a accelerat, din zile au devenit saptamani, iar acum o luna. Ca un bonus special pe 1 oct era si zi de sarbatoare nationala si am avut un weekend de 3 zile, care a prins bine, avand si eu timp sa fac baie in piscina si sa stau la soare, ca parca nu m-a prins soarele asa de tare cum ma asteptam. Daca ziua stai la birou, mai greu ca Soarele sa intre dupa tine ..
Dar cum a trecut o luna, am primit si salariu, ajunsesem totusi la fundu sacului de imprumuturi. Avand buzunaru mai plin, sau ma rog, cu un card de credit pe acolo, am mers sa-mi bage Internet/Telefon/Tv in apartament, cum era si o promotie cu instalarea gratuita nu puteam pierde o astfel de ocazie. Este un sistem foarte modern, cu telefonie Internet si televiziune digitala toate pe un fir de telefon prin technoligie ADSL2, cu o multime de facilitati in special la televiziunea digitala, avand de ex posibilitatea de a putea inchiria filme sau meciurile din champions league direct de acasa de la televizor. Sincer ma gandeam daca sa-mi bag si televiziunea digitala sau doar Internetul, dar diferenta de pret nu era mare si macar pot sa ma uit si eu la un meci ceva. Am fost la companie de telefoane dar nu erau sigur daca sunt in zona de acoperire si mi-au cerut un numar fix din cladire sa faca niste masurari. Cum nu stiam nici unul am sunat proprietara locuintei sa o intreb dar nu m-am inteles cu ea, nu stie bine engleza. Dupa 2 minute de explicatii ce vreau de fapt am predat telefonu la domnisoara de la telefonie sa-i explice in greaca, dar cum observasem i-a luat si ei ceva timp sa-i explice ce vrem de fapt. Dupa aflarea numarului au zis ca vor face masuratorile si ma vor suna peste 2-3 zile..au trecut 5 si inca nici nu telefon. Mi-a trecut prin gand sa sun , sa merg sa intreb de ce nu m-au sunat si probabil asta si voi face(obiceiurile vechi mor greu), dar incerc sa am incredere spre deosebire de obiceiul din Romania unde toata lumea are impresia ca vor sa ne treaga "tzeapa".
Dar mai tarziu si despre acest subiect.

Niciun comentariu: