joi, 25 octombrie 2007

Fuckin Microsoft

Dupa aproape doua luni(wow) lucrurile incep sa intre nu in rutina ci o stabilitate, care pentru moment e bine venita. Am inceput sa ma familiarizez cu proiectul de la munca, cu ce mancare e buna si ce nu, lungile trasee cu biciclate la munca, Carrefour..etc parca nu mai par asa obositoare...Intr-un cuvant: adaptare.
In sfarsit au venit si mi-au instalat Telefon/Cablu digital/Internet, dupa 2 sapt si jumatate, dupa vro 2 ore pana la urma chiar functioneaza. Au venit dimineata si nu am avut timp sa-l testez dar dupa munca am incercat toate facilitatile, in special la Digi TV. Teoretic un sistem complex, misto dar dupa teste cu foarte multe bug uri. Sincer am ramas surprins cate am gasit...Dupa cum am zis toate lucrurile bune nu doar costa dar au si o parte rea.
Asa ca de acum o sa pot sa scriu mai mult pe blog si vb pe net cu toata lumea de acasa.
A venit colegul nou(nu mai sunt eu ala :) ) cu aparatul foto si am facut cateva poze pentru a lua certificatu de resedinta temporara, trebuie sa mergem si acolo intr-o zi sa ne interesam mai exact, eu ce stiu ca in 3 luni trebuie predat cererea pentru a o obtine.
Si de ce Fuckin Microsoft? De aia, ca e ...(frustrari de la munca iesite la suprafata)

Niciun comentariu: