joi, 25 octombrie 2007

Cat e halatu?

Lucrurile incep sa intre pe normal.
La munca am primit si eu,dupa aproape o luna, birou si scaun cum au si colegii, pana acum lucram la un birou mic improvizat si mai ales destul de incomod, acum am intrat in rand cu lumea :). E mare frumos si numa la el sa stai
A venit factura cu cheltuieli comune, sincer m-am speriat de suma dar dupa aia am observat ca era pe 3 luni, asa mai merge.Oricum era pe perioada 1 iul - 30 sept asa ca nu prea e partea mea, am dat o mai departe la proprietara. Inca o data se adeveresta un lucru : toate lucrurile bune costa. E frumos ca am locatie buna, piscina , lift modern cu senzori de miscare etc.. toata COSTA..si nu putin. Doar atat ca pret, cheltuielile pe 3 luni la tot blocu au fost nu mai mult nu mai putin de 7502 lire cypriote, in jur de 12500E . Inca nu-mi vine sa cred, mi-au trimis si factura cu cheltuielile si daca aduni iese pana la ultimul cent. Totusi mi se pare destul de exagerat. Oricum se imparte la multe persoane dar totusi..si aici nu intra curentul, am uitat sa zic, aia vine separat...
Am fost si la PrimeTel pentru a semna contractul sa-mi puna Telefon/Internet/Tv "acasa",
iarasi plateste in avans pe o luna, instalare linie, garantie ca nu sunt cipriot.. acum ramane doar asteptarea pentru ca dureaza 2-3 saptamani...
Cat e halatu domne? Cat e halatu? Scump domne scump.. :))

Niciun comentariu: